zondag 2 januari 2011

Word jij een best seller?

Hey!

Op Twitter heb je het misschien al gelezen als je een volger bent van mij, maar ik had een leuk idee'tje.

Zoals je weet hebben bijna alle sieraden van La Moon een naam van een persoon/karakter. Nu word mij vaak gevraagd hoe ik aan die namen kom.
Soms kom ik op het internet of op TV een naam tegen die ik leuk vind, die onthoud ik en geef ik aan een sieraad. Maar vaak gaat het "persoonlijker". Dan inspireerd een persoon mij, en maak ik daar een sieraad voor. Zo heb ik bijvoorbeeld Cinderella gemaakt, droom achtig wit met een onweerstaanbare schittering. Dit deed me echt aan Cinderella denken.
Maar ook de Toni oorbellen zijn zo ontstaan, mijn tante genaamd Toni zocht zulke oorbellen en zijn La Moon's best verkochte oorbellen van 2010 ontstaan.

Lijkt het je leuk om een sieraad op La Moon tegen te komen waar jou naam aan hangt? Maak een leuk documentje of foto collage met omschrijving van een sieraad die jij graag zou willen hebben. Voeg voorbeelden toe, inspiratie, evt. wat teksten en wie weet ben je binnenkort te koop bij La Moon.nl

E-mailen kan naar info@Lamoon.nl

Liefs Mirjam
www.LaMoon.nl

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg :)
    Ik ga misschien ook wel meedoen, even nadenken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ik voel me al heel speciaal, ik lig al in de shop van LaMoon ♥ De 'Ilja' oorbellen!

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuke namen heb je :D Vooral die Cinderella naam is zo mooi, de ketting zelf is dan ook zeer mooi <3 Ga zo door met die leuke namen en je mooie sieraden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Milou, ik zie je evt. e-mail wel tegemoet :)

    @Ilja, ze verkopen nog steeds goed!

    @LieseWiesje, Thanks! Lijkt het je ook wat, een LieseWiesje ketting bijvoorbeeld?

    Liefs Mirjam de Wit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, ik ga even een kleine collage in elkaar zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee wat leuk! Ik zal eens even kijken hoe en wat!

    BeantwoordenVerwijderen