vrijdag 31 december 2010

Mijn inspiratie..

Iedereen heeft voorbeelden en inspiratie bronnen. Vandaag wil ik een stukje schrijven over "Bekende-Nederlanders" die een voorbeeld voor mij zijn.

Marlies Dekkers.

Marlies heb ik nog nooit ontmoet, hoop dit te doen in 2011.
Marlies Dekkers is een echte Hollandse meid, maar die wel WERELD beroemd is. Iedereen draagt Marlies dekkers, van de gewone vrouw tot bekend Hollywood. Dat is een stiekeme droom van mij, zowel de normale vrouw als beroemd NL (en daarbuiten) die La Moon dragen.
Deze vrouw heeft het allemaal bereikt, geweldig!

Ali B.

Check deze oude foto, haha!

Ali en ik gaan way back, haha. Alle keren dat ik hem heb mogen ontmoeten nam hij de tijd voor me. Hij weet wie ik ben en respecteerd iedereen. Hij heeft mij zelfs geholpen en dankzij hem heb ik Wendy van Dijk en Rodrigo Otazu ontmoet.
Ali is een voorbeeld voor mij, iemand met talent die niet naast zijn schoenen loopt. Oke, natuurlijk een beetje maar dat vind ik juist leuk. Maar niet op een manier van MET JOU PRAAT IK NIET WANT JIJ BENT NIET BEKEND.
Ik houd van mensen die true blijven, Ali Bouali is daar een top voorbeeld van.


Omar Munie.

Omar Munie is een van mijn nieuwere voorbeelden, maar wat voor een. Omar is als 9 jarige naar Nederland gekomen na gevlucht te zijn uit Somalie. Na dit heftige kinder leven heeft hij van zijn volwassen leven een groot succes gemaakt. Hij is inmiddels een beroemde tassenontwerpen en inspireerd met workshops andere jongeren.

Olcay Gulsen

Olcay Gulsen is de eigenaaresse van het bekende mode merk Super Trash. Olcay is een jonge maar ontzettend gedreven ondernemer. Als jonge vrouw word je in het zakenleven niet altijd serieus genomen, maar Olcay heeft bewezen dat vrouwen ook echte ondernemers zijn!

Addy van den Krommenacker

Addy is wat mij betreft de beste couturier van Nederland. Zijn creaties zijn super hij is een echte icoon en persoonlijkheid.
Ik droom om ooit een show van hem te mogen bijwonen.


Wie zijn jou voorbeelden?

2 opmerkingen:

  1. Oooh, Marlies Dekkers vind ik echt geweldig, haar lingerie is dan ook zo mooi :) Zelf heb ik twee BH's van haar en die zitten zo goed :) Ze zijn de investering waard ;)

    Leuk voor je dat Ali zo lief met je om gaat :D

    Mijn voorbeelden qua beroemdheden zijn Avril Lavigne en Lady Gaga :) En verder vind ik Leighton Meester een hele leuke styl hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je deze voorbeelden hebt! En super leuk dat Ali B op deze manier met jou omgaat! Wauw!

    Ik heb niet echt voorbeelden moet ik eerlijk zeggen..

    BeantwoordenVerwijderen