zondag 26 december 2010

Openhuis

Het is inmiddels al weer een tijd geleden sinds mijn laatste openhuis. Het is veel regel en organisatie werk, en altijd maar de opkomst afwachten. Maar toch kon ik het weer niet laten, en eind januari is het zover, yay!

In het nieuwe jaar wil ik wat verandering door gaan voeren in La Moon. Om de collecties te vernieuwen wil ik eigenlijk een verse start. Ik ga daarom een grote sale organiseren!

Bijna alles zal in de aanbieding gaan, tot wel 75% korting. Alles word dus echt cheaper dan cheap, dus sla je slag. De meeste sieraden zijn eenmalig op voorraad, dus op is op. Reserveren is niet mogelijk, doorverkoop ook niet.

Ook zal er onder alle aanwezige dan de dag een cadeau verloot worden.

Zet zaterdag 29 januari in je agenda, en kon met al je vriendinnen. Want voor deze prijzen zul je niet nog een keer aan een ECHT handgemaakt Swarovski sieraad komen, met evt. zoetwaterparels en edelstenen en altijd een afwerking van 925 STERLING zilver.

Je bent van harte welkom vanaf 11.00uur op de Kinkelenburg nummer 93 te Dordrecht. In de straat zal ik wat bordjes plaatsen met richtingen, want onze straat is een kleine doolhof. Het is een gewone woonwijk, dus houd daar rekening mee, La Moon is geen winkel en normaal ook niet te bezoeken.

Voor meer informatie, kijk hier.

Er zal koffie en fris zijn, met natuurlijk wat lekkers.

Tot dan!

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten