donderdag 30 december 2010

Vernieuwing

Al een paar keer heb je mij horen praten over vernieuwingen met betrekking tot La Moon, maar wat bedoel ik daar nu mee?

Ik maak nu sieraden die veelal omschreven worden als chique. Mijn huidige doelgroep is 25+

Ik wil graag naast mijn huidige doelgroep, waar ik ontzettend blij mee ben overigens, ook graag de wat jongere generatie aanspreken.

Ik wil hipper en iets meer met de huidige trends mee. Ik bedoel niet trends opvolgen, want daar houd ik niet van. Eigen trends zetten of er mijn draai aan geven.

Eind januari heb ik geplant staan dat ik de ringen collectie uit ga brengen. Wat kun je hier van verwachten?
Ik zal enkele ontwerpen in mijn collectie hebben in meerdere kleur combinaties. De ringen zullen OP MAAT gemaakt worden, en eventueel zelfs op kleur aangepast worden naar uw smaak. De levertijd zal twee weken worden.

Foto van een nieuwe ring. Ik twitter regelmatig met nieuwtjes en foto's, volg mij ook op up-to-date te blijven, @LaMoonJewelry

In 2011 zal ik ook weer met metaal gaan werken. Momenteel gebruik ik alleen Sterling Zilver maar er is steeds meer vraag naar trendy sieraden. Een eigenschap van een trend sieraad is, dat deze maar een of twee seizoenen gedragen gaat worden. Metaal kan gaan verkleuren, maar een enkele seizoen gaat het zeker goed mee. Voor de trend sieraden zal ik dus met metaal gaan werken, om zo de prijs voor een ieder aantrekkelijk te maken.

Voor de andere veranderingen zullen jullie nog eventjes geduld moeten hebben, tot in 2011!

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de stijl van de sleutelketting super leuk! De ringen vind ik een heel leuk idee!

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super dat je nu ook een andere doelgroep aan gaat spreken, zo wordt de webshop nog aantrekkelijker! Ben echt benieuwd naar de sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BlogvanFem, thanks! Nog tips van dingen die je graag tegen wil komen in de shop van La Moon?

    Liefs Mirjam de Wit

    BeantwoordenVerwijderen