vrijdag 31 december 2010

Artikelen over La Moon.

Afgelopen jaar zijn er veel artikelen op internet verschenen over La Moon. Ik zal ze hier vernoemen.

Ilja van Beautypolish schreef een artikeltje over de oorbellen die naar haar vernoemd zijn!
In zijn geheel lezen?





Glamour por favor schreef maar liefst twee artikelen, nadat ze was wezen shoppen in de online shop.
Voor het hele artikel Klik hier.


Benieuwd waar deze review over ging? Lees het hier!



Op Oh fashion was La Moon site van de week.Check het hier.




De leuke blogger beautytas a.k.a Natascha schreef een stuk met veel foto's over haar bulk bestelling bij La Moon.
Alle foto's bekijken? Daar voor moet hier zijn.




Vera Camilla schreef deze een over een van de hangers uit de collecie.
Om het hele stuk te lezen, klik je hier.




Belgische blog Touch of makeup maakte een filmpje over La Moon.
Filmpje bekijken? Check het hier.



Aan Beautyblog Kim schonk ik een setje voor het goede doel.Lees alles hier.





Beauty etc
werd ook verliefd op Cinderella.
Klik hier.





Op Beautygloss was er begin dit jaar een super leuke winactie.
Bekijk het hier.


En voor de uitslag kun je hier kijken.


Zo, dat waren ze voor nu. Volgens mij ben ik er een paar vergeten, laat je ze even achter als reactie?

Fijne jaarwisselling!

3 opmerkingen:

  1. Leuk overzichtje, whieee ik sta er ook bij ^_^
    Fijne jaarwisseling meid!

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch lief dat zoveel mensen een leuk artikeltje schreven! Leuke artikels ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke artikels allemaal, de meeste heb ik al gezien :D

    BeantwoordenVerwijderen