dinsdag 28 december 2010

Schoonhoven

Follow my blog with bloglovin


Begin januari begin ik aan een nieuw avontuur, ik begin dan namelijk aan de cursus Professioneel Goudsmeden.

Al jaren maak ik sieraden, wat begonnen is met plastic kraaltjes op elastiek. Alle huidige technieken heb ik mij zelf aan geleerd, maar toch wil ik meer. Ik wil graag leren solderen, vijlen, zagen etc.

Een voltijd of deeltijd opleiding is helaas geen optie voor mij, maar gelukkig bied de Vakschool in Schoonhoven ook cursussen aan. De cursus duurt 30 weken en ik ga elke maandag avond.

Ik heb er onwijs veel zin in, maar het is ook erg spannend.

Ik zal jullie hier proberen op de hoogte te houden van mijn goudsmeed avonturen.

Ook interesse in een opleiding tot goudsmid? Kijk dan op de website van de vakschool.

http://www.vakschoolschoonhoven.nl/

Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten