maandag 27 december 2010

Dank 2010!

Follow my blog with bloglovin

2010, een jaar waarin er veel voor La Moon gebeurd is.

Twitter
Ik ben zelf altijd een beetje tegen het geen wat populair is, geen iPhone of blackberry voor mij en al helemaal geen Uggs. Zo was dat ook al jaren voor mij met Twitter, iedereen had het er over en dan hoef ik het al niet meer.
Maar eind april hield ik het niet meer, Mascha van beautygloss gaf steeds nieuwtjes via Twitter en uit eindelijk ook een winactie ik moest er aan geloven. Spciaal voor @Maschaa heb ik eind april een twitter account aan gemaakt. En wat ben ik daar toch blij mee.
Via twitter heb ik enorm veel leuke mensen leren kennen. Nu, eind 2010 zit ik al over de 400 volgers!

Girlz!
In de zomer kreeg ik een mailtje van Michelle Iwema, of ze mij mocht interviewen voor het meidenblad Girlz. Natuurlijk zei ik hier geen nee tegen. Het interview was hardstikke leuk en Michelle is een hardstikke lieve meid. Ook werd ik uitgenodigd om naar Amsterdam te komen in de studio van Jacob van Rozelaar. Hier ontmoette ik Vera, die ik al kende via Twitter. Zij werd voor het zelfde artikel geintervieuwd en gefotografeerd. Vera is van de website VeraCamilla en is een super vrolijke bijdehandte meid, het was erg leuk haar te ontmoeten.
Het artikel is super mooi geworden en het is erg leuk om jezelf zo uitgebreid terug te zien in een echt blad.

Fashion Week
Al jaren wilde ik naar de Fashion Week in Amsterdam. Dit jaar kon ik helaas niet binnenkomen via een reguliere uitnodiging en ging ik dus los op prijsvragen via internet om zo aan kaartjes te komen. En dat lukte nog ook! Ik mocht naar de Fashion week, naar de NON by Kim show.
Tijdens die dag heb ik Mascha (ja, die van het Twitter verhaal) ontmoet en ook Ivana van Stylingbusiness. Twee super meiden met wie ik naar nog een show mocht gaan. Ik heb dankzij deze twee prachtige dames nog andere mensen mogen ontmoeten; Tom Sebastian en Beertje van Beers onderandere en ik ben zelfs met Mascha backstage geweest, amazing!

Blogs
In 2010 heb ik vele bloggers digitaal ontmoet, stuk voor stuk lieve meiden met een passie voor bloggen. Ik voel me dan ook vereerd dat afgelopen jaar vele bloggers over La Moon hebben geschreven, ik vond het erg leuk om te lezen wat jullie van La Moon vinden en ik hoop dat ik in 2011 nog meer reviews mag lezen van de bloggers.

Winacties
Via internet en vooral Twitter en blogs kan je mee doen aan verschillende winacties. Ik houd daar wel van en heb dit jaar enkele keren geluk gehad. Via Lushiousbeauty vooral en ook mocht ik naar het VIP Halloween feestje van Serena, van Beautylab. Hier heb ik weer nieuwe mensen ontmoet die erg leuk verkleed waren. Serena kende ik via de digitale snelweg al jaren maar nu eindelijk ook in het echt. Een creatieve meid met een hartje van goud. Alle andere dames waren ook erg gezellig en hoop ze snel weer te zien.

Armin van Buuren
Eind van dit jaar heb ik wel het leukste mee gemaakt, ik werd gevraagd om de sieraden van Armin van buuren zijn show te maken. Dit alles dankzij Graziella Ferraro, bekende styliste. Ik ben haar nog elke dag dankbaar voor deze unieke kans. Ik hoop dat ook in het nieuwe jaar meer met Graziella samen te werken.

Website
Dit jaar is mijn nieuwe website in de lucht gegaan en loopt mijn webshop als een gek. Ik ben hier onwijs blij mee en er viel een enorme last van mijn schouders. Sieraden maken is hardstikke leuk, maar als het niet verkoopt is het toch wat minder. Ik heb dit jaar vele nieuwe klanten gehad en ik heb alleen maar positieve reacties gehad. Ik hoop vele klanten terug te zien in het nieuwe jaar en nieuwe te verwelkomen.
Ook heb ik nieuwe visitekaartjes, ontworpen door de super super super lieve Charlotte Rinzema. Nogmaals dank voor het ontwerp meid!

Verder wil ik alle andere mensen bedanken die ik hie rniet expleciet genoemd heb. Dat betekend niet dat ik jullie niet dankbaar ben, geloof mij. Want ik ben een ieder dankbaar. Om dat ene mailtje, die ene tweet, dat leuke kerstkaartje, die ene bestelling etc.

2010 was een leuk jaar voor La Moon, maar het kan nog veel beter. En dat ga ik laten zien in 2011! La Moon gaat vernieuwen en je zal niet meer om mij heen kunnen.

Geniet dus nog even van al die kalle nekkies en oorlellen want in 2011 blingt iedereen van jong tot oud!

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.

Een gezond, succesvol, gelukkig en liefdevol 2011!

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat 2011 ook een top jaar voor je wordt! Klinkt allemaal super leuk ♥

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een zeer mooi jaar! Hopelijk wordt 2011 nog mooier! Veel geluk in dat jaar!

    BeantwoordenVerwijderen