dinsdag 28 december 2010

Service

Ik ben een webshop begonnen om mijn sieraden te verkopen. Ik ben geen sieraden gaan verkopen om een webshop te hebben.

Mijn "kwaliteiten" liggen bij het maken de producten, waar ik steeds weer een beetje meer liefde in stop. Maar om mijn sieraden aan het volk te laten zien, moet ik ook een goede webshop hebben. Hier ben ik echter niet een pro in.

Ik werk hier echter wel heel hard aan en ik denk dat 2010 ook een goed 'webshop-service' jaar geweest is.
Er gaat veel tijd in de website zitten en daarom sluipen er dus regelmatig foutjes in de spelling. Hier op mogen jullie mij zeker attenderen, vind ik hardstikke lief.

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor misschien enkele kleine foutjes op de website; maar hier word aan gewerkt.

Naast het liefde stoppen in de sieraden ben ik het verzenden ook steeds leuker gaan vinden. Ik merkte dat klanten het leuk vonden om een persoonlijk kaartje te ontvangen, en dit blijf ik dus ook zeker doen.
Mijn doel is om elke klant blij te maken met haar bestelling, niet alleen van de inhoud maar ook een lach op het gezicht voor de verpakking.



Foto's afkomstig van Glamourporfavor, lees hier het hele artikel.

Mocht je klant zijn bij La Moon en adviezen hebt hoe ik de service nog beter kan maken, hoor ik die graag.

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl
De klant is koning.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi geschreven artikel zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook fijner vind als ik ergens iets bestel en er een leuk kaartje bij krijg dan wanneer dit niet is, dit geeft toch iets persoonlijkers en zo creƫer je toch een band met je klanten.

    BeantwoordenVerwijderen