donderdag 22 juli 2010

Amsterdam International Fashion Week

Afgelopen zaterdag, 17 juli 2010, kwam een droom voor mij uit. Al jaren wil ik naar een heuze fashion show. Helaas kom je hier alleen binnen op uitnodiging en dit was mij nog niet eerder gelukt.
Dit jaar had ik heel wat af gemaild en uit eindelijk had ik raak, kaartjes gewonnen!

2 Kaartjes voor de NON by Kim show.

De stress sloeg een week van te voren toe, wat moet ik aan? Welke sieraden doe ik om? Hoe zal het zijn? En ga zo maar door.

Mijn outfit blijkt geslaagd geweest te zijn, want ik heb geen wegdraaiende ogen gezien. Natuurlijk wel veel gestaar, maar zo gaat dat bij een Fashion event. Iedereen word gekeurd, van schoenen toen make-up. Je gaat door de mangel.

De dag was nog leuker dan verwacht, mede dankzij Mascha van beautygloss en Ivana van Stylingbusiness. Samen met deze twee toppers van dames heb ik de dag door gebracht. Het is niet bij één show gebleven, ik mocht zelfs backstage en dankzij Tom Sebastian mocht ik ook nog naar een andere show, namelijk de show van Dagmar!



Ik heb lieve mensen ontmoeten en veel tips opgedaan. De lieve Tom Sebastian, heeft mij enkele zakelijke tips gegeven waar ik zeker mee aan de slag ga. Beertje van Beers heb ik ook ontmoet en was een prachtige en zeer lieve vrouw.


Deze dag heb ik veel geleerd over de hele fashion wereld, sommige dingen sta ik totaal niet achter! Denk aan niet eten van modellen, sommige kleding die écht te ver gaat.. Maar ik heb ook zo veel gezien waar ik verliefd op geworden ben! Denk aan het heerlijke netwerken; eerste vraag bij het voorstellen is meteen "Waar ben jij van?!" Heel handig, hoef je geen smoes te verzinnen om over je zaak te beginnen. En wat dacht je van alle mode? Heerlijk toch?


Conclusie, Fahsion week was zeer geslaagd voor mij en zeker voor herhaling vatbaar.


Foto's van Mascha, www.Beautygloss.nl en Ivana www.Stylingbusiness.com

1 opmerking: