vrijdag 21 januari 2011

Opening SuperTrash brandstore

Gisteravond was het zover, de Supertrash opening in Amsterdam.

Over Supertrash
Supertrash is opgericht in L.A door Ava Rily maar groot gebracht door Olcay Gulsen in Amsterdam.
Supertrash is een hip merk met prachtige kleding, sexy schoenen en perfecte jeans.
Het merk heeft meerdere store-in-stores en enkele brandstores.


Enige tijd geleden poste ik een blogspot dat Olcay Gulsen een groot voorbeeld voor mij is, gemist? Lees het HIER.

Samen met Shenyce, een super lieve en knappe meid die ik o.a via Twitter ken, heb ik gisteren een dag om nooit te vergeten ervaren. Shenyce mocht samen met iemand anders naar de officiele opening van de winkel en vroeg mij mee. En voor dat we het wisten zaten we samen in de trein naar Amsterdam. Onderweg lekker gekletst en gepraat over onze verwachtingen voor de avond.

Eenmaal in de Leidsestraat hebben we nog even gezellig gewinkeld en gegeten en om kwart voor 6 stonden we voor het prachtige pand. Om je heen zag je een prachtige straat, wat een super locatie. Eenmaal binnen hebben we eerst genoten van twee paar prachtige pumps, liefde op het eerste gezicht! Toen we hier van bij gekomen waren was de winkel al aardig volgelopen en werden we naar achteren gedrukt door de menigte.
Achter in de winkel stond de mooiste vrouw die ik ooit gezien heb, Olcay Gulsen herself. En nee, dit overdrijf ik niet. Tuurlijk op foto's zie je dat ze knap is, maar in het echt straalt er gewoon iets van haar af wat haar oogverblindend maakt.
Bibberend stapte ik op haar af met mijn cadeautje, een zelfgemaakte Swarovski ring, in de aanslag. Maar dat bibberen en zenuwachtige gedoe bleek nergens voor nodig. Olcay was onwijs lief en vriendelijk.
Ze deed direct de ring om en vond het prachtig. Ze houdt erg van zulke ringen en heeft hem ook vol trots de hele avond gedragen.

Toen ik mijn visitekaartje liet zien zij ze vol enthausiasme "Maar ik ken jou! Wij Twitteren welleens met elkaar!" Hoe gaaf is dat? Zo wist ze ook dat ik pas 19 jaar was en uit Dordrecht kwam. We hebben gezellig gekletst en ze heeft me voor gesteld aan enkele bekende van haar.
In de loop van de avond heb ik Olcay nog meerdere malen gesproken en heeft ze mij ook uitgenodigd voor haar show tijdens de Amsterdam International Fashion week.

Deze avond heb ik nog meer toppers ontmoet. Bijvoorbeeld Veronica en Saar (bekend van o.a TMF), Dennis Weenink (So You Think You Can Dance), Bastiaan van Schaik (über stylist), Jasmine Sendar (Onderweg naar morgen) en nog vele andere.
Ik heb heerlijk kunnen netwerken en ik hoop dan ook zeker dat ik met vele contact kan blijven houden.

Bij weggaan kregen Shenyce en ik nog een geweldige goodiebag; onze avond kon niet meer stuk.

Foto's Olcay Gulsen (en ik)







Overige foto's











Shout out to Olcay; Je bent een topper. Je was altijd al een grote inspiratie voor me maar dit is na donderdag avond alleen maar groter geworden.
You're the best!

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

(PS: Deze blog had ik afgelopen vrijdag geschreven maar ben ik helemaal vergeten online te zetten! Beter laat dan nooit.)

4 opmerkingen:

  1. Als ik lees krijg ik weer een spontane big smile op m'n gezicht hahaha :D Ik vond het echt heel gezellig met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow wat een hoop bekende mensen, toffe foto's! Leuk dat je erbij bent geweest ^_^

    BeantwoordenVerwijderen