zaterdag 8 januari 2011

I'm in love!

I'm in love with ... Swarovski!

Inmiddels zijn we al zo'n 5 jaar trouw aan elkaar. Swarovski laat mij niet in de steek, en ook ik zal niet van zijn zijde wijken.
Zijn glinstering, vormen en kleuren zijn om van te smullen en de kwaliteit is werkelijk onverslaanbaar.
Natuurlijk word ook Swarovski wel eens vies, maar met een liefdevol wasbeurtje is hij als nieuw. Een zacht handzeepje op een vochtig doekje en hij laat je zijn liefde weer opnieuw ervaren.
Hij blijft zich vernieuwen, in vormen en kleuren. Maar het is en blijft, mijn lieveling.

Houd jij ook zo van Swarovski?

5 opmerkingen:

  1. JAAA DIE GLINSTERING, ze zijn zooo prachtig, heb er zelf niets van, maar op foto's zijn ze al mooi, laat staan in het echt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Swarovski heeft echt wel mooie sieraden ja :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoel Swarovski het materiaal, niet het merk/label. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi leuk artikel! Ik heb niks van Swaroviski en moet eerlijk bekennen dat ik ook niet zo van de diamonds ben..

    BeantwoordenVerwijderen