zondag 23 januari 2011

Openingsfeest AIFW

Gisteravond was er een leuk modefeestje in de Panama te Amsterdam.

Dankzij Styletoday stond ik op de gastenlijst +1 en dus vroeg ik Heidi (van Fabulous feeling) met mij mee.

Samen vertrokken we om kwart voor 11 met de auto van Dordrecht naar Amsterdam. We hebben de hele weg heerlijk zitten kletsen en voor we het doorhadden zaten we al in Amsterdam. Maar dan, dan nog een parkeer plek vinden. Wat een crime is dat zeg, niet te doen bijna. Uiteindelijk een parkeergarage gevonden (Nieuw Amerika) en toen we eenmaal weer bij de Panama waren was het kwart voor 1!
Er stond een korte rij, maar als snel hoorde ik dat ze mensen niet binnen lieten?! Ik dus naar voren gelopen en daar werd me verteld dat ze om half 1 de gastenlijst gesloten hadden en je alleen nog naar binnen mocht als je op een andere gastenlijst stond (VIP achtige lijst) of als je betaalde. Vol verbazing hoorde ik dit aan, we waren hier namelijk helemaal niet over ingelicht. Ik heb dus netjes uitgelegd dat we met parkeren problemen hadden en of ze ons aub naar binnen wou laten. Maar helaas..
Uit eindelijk hebben we moeten betalen om naar binnen te gaan. We hadden geen keuze, want om nu voor niets weer terug naar Dordt te rijden.. "Leuk" weetje, ik moest 20 euro afrekenen terweil overal op internet 15 euro stond; afzetters!

Eenmaal binnen jassen in kluisje gedaan and let the party begin! We hebben lekker gedanst en de muziek was HEERLIJK. Maar het was zo ontzettend druk dat we regelmatig naar de in/uit gang gevlucht zijn. Daar waren enkele zitplekken en kom je nog steeds lekker genieten van de muziek.
Toen we even lekker een drankje aan het drinken waren stelde Heidi mij voor aan Omar Munie. Je weet wel, waar ik laatst een blogpost overschreef; die geweldige ontwerper!
We hebben gezellig gekletst en kaartjes uitgewisseld. Binnenkort ga ik bij hem langs in zijn atelier in Den Haag, gezellig! En natuurlijk even op de foto..



Ook kwam ik Olcay Gulsen weer tegen en die herkende me direct en daar ook nog eventjes mee gekletst.

Het was erg gezellig maar er gingen om 3 uur al veel mensen naar huis en dus maakte wij ook plannen om te vertrekken. Heidi ging de jassen halen en ik bleef nog lekker rondkijken. Heerlijk, mensen kijken. Toen Heidi terug kwam met de jassen bleek mijn gelieve sjaal (cadeau van schoonfamilie) verdwenen te zijn. Na zoeken is hij helaas niet meer terecht gekomen. Iemand is nu waarschijnlijk aan het paraderen met mijn zilver met zwart gestreepte glim sjaal.

We kregen helaas ook geen goodiebag mee, was ook weer alleen voor de andere gastenlijst.

Eenmaal bij de parkeer garage aangekomen konden we geen voetgangers doorgang vinden en door de tralies pastten we helaas niet (we are not size -5) dus drukte we om het intercom belletje. Na lang wachten "U wordt doorgeschakeld..." werd op afstand de auto poort open gedaan zodat we naar de auto konden. Niets kon meer fout gaan, toch? Hihi, helaas at de machine ons kaartje niet op en moesten we weer bellen. Bleek er en storing te zijn en mochten we gratis uitrijden. Eenmaal terug bij de uitgang ging alleen de poort niet open, zucht. Kaartje erin, maar deze werd wéér niet gelezen. Uit eindelijk werd bij de intercom opgehangen en hebben we een nummer in Breda moeten bellen die nogmaals de deur voor ons opende. Pff, eindelijk weg uit Amsterdam!

Om 05.00 uur was ik weer veilig thuis afgezet door Heidi.

Al met al was het een super leuke avond. Om al die stomme dingen hebben we erg kunnen lachen en het gezelschap van Heidi maakte de avond compleet.

Leuke mensen ontmoet en vooral gezien. Alleen jammer van de organisatie dat we uiteindelijk 40 euro hebben moeten betalen om binnen te komen..

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

2 opmerkingen:

  1. Stom dat zo'n organisatie je van alles beloofd en dan niks na komt! Gelukkig was het wel een leuke avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gaan klagen! Maar goed, daar ben ik dan ook een Nederlander voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen