dinsdag 1 februari 2011

Openhuis La Moon

Afgelopen zaterdag was het zover, het openhuis!

De weken ervoor waren de voorbereidingen al aan de gang maar de dagen voorafgaande was het werkelijk rennen en vliegen. Bank en stoelen de woonkamer uit, vitrine kasten er in. Meubels verplaatsen en sieraden een plekje geven. Cupcakes bakken/decoreren en ga zo maar door.

Het was een geslaagde dag. Het leek of alle dames met elkaar hadden afgesproken wanneer te komen; de een was aan het afrekenen en de volgende stapte binnen.
Aan het begin van de middag was het even erg hectisch maar volgens mij is iedereen geslaagd.

Er zijn mooie sieraden gekocht door prachtige dames en de kortingen vielen in de smaak.

Ik vond het erg leuk om iedereen even te zien en te spreken, zeker voor herhaling vatbaar.
Echter had ik dit alles niet in mijn eentje voor elkaar kunnen krijgen. Via deze weg wil ik dan ook graag Pieta (mijn moeder), Wichert (mijn vader), Toni (mijn tante) en Mindy (nicht) bedanken. Voor het helpen met de koffie, cupcakes, meubels verplaatsen, afrekenen met de klanten en de mentale support.

De winnaar van het sieraden setje is inmiddels bekend; Amanda Disco.

Hopelijk tot snel,

Mirjam de Wit
La Moon

2 opmerkingen:

  1. Ik was er maar heel even maar ik vond het echt toppie eruit zien. Echt super lief dat iedereen je wilde helpen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het gemist maar gelukkig dat het zo goed bevallen was!

    BeantwoordenVerwijderen