dinsdag 1 februari 2011

AIFW Supertrash

Vorige week donderdag tijdens de opening van de Supertrash store in Amsterdam nodigde Olcay Gulsen mij uit voor haar show op de Amsterdam International Fahsion Week. Deze uitnodiging kon ik niet voor bij laten gaan en dus besloot ik iets eerdre van mijn eigen openhuis weg te gaan om deze show bij te wonen.

Samen met Wendy; Debby en Gianna van Lushiousbeauty, Shenyce en Ilayda stonden we buiten in de kou te wachten om naar binnen te gaan. De high-heels waren zoals het eigenlijk hoorde killing en de lipstick werd nog even bijgewerkt. Eenmaal binnen konden we de kaartjes ophalen. We hadden de 6 kaartjes op 3 verschillende manieren verkregen (twee maal op uitnodiging en eenmaal gewonnen) en de zitplekken waren dus niet naast elkaar. Twee zitplekken op rij 4 en de overige op rij 19 en 20.
Na wat geregel kwamen Gianna en ik op rij 4 en Debby, Wendy, Ilayda en Shenyce op rij 19 en 20.
Doorgelopen kwamen we in de zaal waar de catwalk lag, wat een mooie runway! Rond en groots, met veel zitplekken er om heen. De sfeer was goed en iedereen nam een drankje voordat ze haar plekken op zochten. Ik maakte natuurlijk van de tijd gebruik om even te kletsen en te netwerken.

Eenmaal op ons plek zaten we redelijk goed, rij 4, daar mochten we zeker niet over klagen. Eenmaal zittende keken we om ons heen en zagen we chaos, veel mensen stonden nog en zochten nog een plekje terweil alles al vol leek te zitten. Het bleek dat onze 4 dames op rij 19 en 20 ook in de chaos stonden, er was gewoon geen plek op de rij waar zij een kaartje voor hadden. Na veel prop en duw werk hebben hun gelukkig een plekje kunnen vinden op de achterste rij. Ik vond het zo zielig voor ze dat ze zo ver weg moesten zitten!

Achteraf bleken er 2300 mensen aanwezig te zijn en zoekende naar een plekje, maar er was maar plek voor 1500 man.

Na lang gewacht te hebben begon de show eindelijk. De muziek was lekker en de gehele sfeer was ongelofelijk. Op grote schermen waren prachtige beelden te zien en begonnen de modellen te lopen. De kleuren waren veelal camel/bruin kleuring, zwart en af en toe wat groen en marine blauw.
Er was veel bont en gouden sieraden.
De modellen liepen een prachtige ronde en zo konden we alles goed bekijken.
Ik had persoonlijk twee favorieten, een prachtige zwarte lange jas en de laaste jurk; deze had een geweldige mooie open rug.








Helaas kreeg alleen rij 1 een goodiebag.

Na afloop van de show ben ik samen met Gianna gaan kletsen en netwerken met andere mensen. Zo sprak ik Tanja Jess, Elle van Rijn, Saar, Magali Gorre en enkele bloggers.

Er was een afterparty maar deze hebben wij maar kort bijgewoont.

De show was zeker geslaagd. De kleding niet heel verassend maar wel heel erg draagbaar. Ondanks de chaos van de zitplekken en het feit dat er in de zaal gerookt werd, was het een avond om niet te vergeten.

Liefs Mirjam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten