maandag 3 januari 2011

Bestelling verzenden

Je klikt op verzenden, wat gebeurd er dan met jou bestelling?

Soms word het speciaal voor jou gemaakt na plaatsing van je order. Dit staat aangegeven bij het desbetreffende product.
Zo niet dan ga ik tussen alle sieraden op zoek naar het sieraad dat jij besteld heb. Alle sieraden liggen hier opgeborgen in plastic gripzakjes.

Dit doe ik om de kwaliteit te waarborgen. In gripzakjes komt er geen zuurstof of stof e.d bij.
Op de gripzakjes zit een sticker met het productnaam en de prijs. In het zakje zit het sieraad en hier ziet ook weer een prijskaartje aan. Omdat ik ook party's geef heb ik zelf mooie kaartjes gemaakt die met een strikje aan het sieraad gaan, het oog wil ook wat toch?

Vervolgens zoek ik een leuk kaartje uit en schrijf hier een persoonlijk boodschap op. De sieraden gaan in leuke zakjes en ik stuur ook een visitekaartje mee.




Op de bubbeltjes enveloppe komt een retour sticker en een uitgeprint adres. Hier plak ik nog een versierinkje op. Het enige wat nu nog rest is frankeren en posten.




En binnen 1/2 werkdagen kan jij genieten van je sieraden!

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk om pakketjes van je te ontvangen! Ben erg blij met de 4 paar oorbellen, whiee paars!

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, kleurtjes bevielen ook? yay!

    Spread the word :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe je je producten verzendt :) Goed goed, ga zo door! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen! Vind het vooral leuk dat je er een personal tintje aan geeft door er een lief kaartje bij te doen! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wat zijn die sieraden op de foto moooooi. Diegene die ze heeft bestelt heeft vast goede smaak. :P *wenkbrauwwiebel* Ik ga weer bij de deur posten. Yaaaaay. :D

    BeantwoordenVerwijderen