vrijdag 21 januari 2011

Openhuis

Volgende week is het zover, mijn openhuis!

Ik heb er onwijs veel zin en de voorbereidingen zijn druk aan de gang. Zo heb ik veel sieraden bij gemaakt en ook voor de nieuwe collectie staat veel klaar.

Je bent van harte welkom vanaf 11.00 uur hier in Dordrecht. Om 21.00 uur sluit de boel en hoop ik dat iedereen geslaagd is en met een glimlach naar haar nieuwe aanwinsten kijkt.

Gister avond ben ik persoonlijk door Olcay Gulsen van Supertrash uitgenodigd voor haar show op de Amsterdam International Fashion week. De show is om 21.00 uur in Amsterdam. Deze persoonlijke uitnodiging kon ik natuurlijk niet weigeren en ik zal dus naar haar nieuwste show gaan. Dit betekend dat vanaf ongeveer 19.00 uur ik niet meer aanwezig ben. Natuurlijk zijn mijn "hulptroepen" wel gewoon aanwezig en kan je lekker door blijven shoppen.

Maar als je mij dus persoonlijk wilt zien, moet je voor 19.00uur even langs komen.

Ik zal later vandaag een blog schrijven over Supertrash.

Liefs Mirjam.

Tot volgende week!

1 opmerking: