zondag 16 januari 2011

Toekomstmuziek

Plannen voor de toekomst, ook ik heb ze.

Een van de dromen die ik heb is een eigen atelier. Afgelopen jaar was het heel even dicht bij, omdat er een unieke kans zich voor deed. Helaas is dit niet doorgegaan, maar dat betekend niet dat ik deze droom laat varen.
Ik wil graag een kantoortje en atelier met showroom. Een plek waar ik elke dag naar toe kan gaan om te werken, en mijn werk aan andere te tonen. Locatie maakt eigenlijk niet zo uit, als ik me er maar geinspireerd voel.
Wanneer ik deze droom uit hoop te laten komen? Het liefst eigenlijk zo snel mogelijk, maar ik moet ook reeel blijven. Ik denk binnen nu en twee jaar, of er moet zich weer een unieke gouden kans aanbieden.

In de toekomst hoop ik ook graag een mannen lijn te hebben. Vrouwen zijn heerlijke klanten, maar ik wil de mannen zeker niet te kort doen. Nu ik begonnen ben met mijn Goudsmeden hoop ik meer kneepjes van het vak op te doen en na verloop van tijd ook de mannen te gaan voorzien van La Moon goods.

Ook hoop ik meer in het "wereldje" te komen, meer zakelijke contacten op te doen en meer bezig te zijn met TV, magazines, shows en bekende Nederlanders. Dit betekend natuurlijk niet dat "de gewone mens" vergeten word, want mijn motto is en blijft La Moon moet voor IEDEREEN zijn. Rijk/arm, bekend/onbekend.

Kun jij mij misschien helpen met één van deze dromen? Je kunt mij altijd bereiken op info@LaMoon.nl

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

2 opmerkingen:

  1. Kijk dat zijn nog eens dromen! Hopelijk mogen ze snel uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie domen, ik hoop van harte dat ze ooit voor je uitkomen! Je bent een harde werken dus je verdient het!!

    BeantwoordenVerwijderen