dinsdag 4 januari 2011

Thank you!

Sinds een weekje heb ik mijn blog weer opgepakt en ik heb nu al 10 bloglovin' volgers en 14 google friend connect followers. A-ma-zing!

Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn blog te lezen. Ik doe mijn best elke dag te updaten, maar ik zal best snel door mijn ideeen heen zijn. Heb jij dus tips waar ik over kan bloggen let me please know!

Reacties zijn meer dan welkom, als ik het maar een kort zinnetje. Ik hoor graag wat jullie wel of niet leuk vinden om te zien of lezen.

Thanks for the support.

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je :D Je verdiend het! :) Ga zo door met je mooie sieraden en je leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga zo door meid! Ik vind het zeer leuk om je blog te lezen, zo zie je ook wat anders dan alleen de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen