dinsdag 15 juni 2010

What's on my mind..

Even een andere blogpost dan de challenge.

Waar ben ik de laatste tijd vooral mee bezig?
Zoals je misschien al gezien hebt, is mijn nieuwe website online! De webshop is al aardig gevuld en ben erg blij dat ik een webshop heb met IDEAL. Wat is Ideal? Ideal is een betaalmethode waarbij je eenvoudig en veilig (wat ik zelf erg belangrijk vind!) betalen via je eigen bank. Door dit handige systeem word je beveiligd doorverbonden naar de website van jouw bank en kun je direct de betaling doen. Ik heb het geld dus ook snel op mijn bank, dus dan kunnen de sieraden weer snel naar jou. Win win situatie dus!
Verder ben ik onwijs tevreden met het feit dat ik meerdere foto's bij een product kan voegen, zodat ik jullie meer van het sieraad kan laten zien.

Verder ben ik natuurlijk bezig met de challenge. Tot nu toe gaat het redelijk, heb wat dagen gehad dat het net op tijd was en dagen dat ik eigenlijk geen zin/puf had. Maar daar in tegen heb ik ook een paar super resultaten kunnen posten, wat onwijs leuk is natuurlijk!

Vanmorgen heb ik een gezellig interview gehad met het meidenmagzine Girlz! en hier zal binnenkort nog een fotoshoot bij volgen. Wanneer het gepubliceerd word horen jullie zodra ik het zeker weet.
Dankjewel Michelle Iwema voor dit leuke interview, ik ben benieuwd naar het resultaat.

Naast dingen waar ik nu mee bezig ben, is er ook wat leuks in mijn agenda bij gekomen. Woensdag 30 juni aanstaande is er in Sliedrecht (z-h) een Ladies Night in de Lockhorst. Hier zullen meerdere BN'ers aanwezig zijn, bij afloop krijgt elke lady een goodiebag en er staat nog veel meer te gebeuren, onderandere het leuke feit dat ik er met mijn sieraden zal staan! Leuk toch?
En voor de toekomst, in augustus zal ik ook op Scheveningen staan met mijn sieraden. Daar later meer over.

Nu ga ik snel aan de slag met de challenge van vandaag, hopelijk word het een topper!

Liefs Mirjam!
PS: Tijdelijk bij een bestelling krijg je een gratis sieraad! www.LaMoon.nl

3 opmerkingen:

  1. boven in het bericht moet staan "door dit handige systeem.... maar er staat "door dut
    kan je het nog ff veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik doen, dankjewel persoonlijke spellingscontrole!

    Slaap lekker alvast!

    BeantwoordenVerwijderen