zondag 13 juni 2010

Jewelry Challenge #8

Goedenavond! :-)

Ik heb zoiets cools met jullie te delen. Namelijk challenge nummer 8 is echt zo mooi geworden.

Helaas op foto is hij minder mooi, maar geloof mij, hij is "stunning".

Het is namelijk mijn eerste "grote" wire project. Waar is het van gemaakt? Drie verschillende diktes Sterling Silver draad, ook wel wire genoemd. Ik heb het dikste draad verschillende vormen gebogen en met het allerdunste draad heb ik alles met elkaar verbonden en er wat Swarovski's aan toe gevoegd.

Het patroon komt niet van mijzelf, het is een ontwerp van Sonia Kumar.

In het echt is 'tie zoveel mooier, echt waar. Hij is ook nog best wel zwaar.

Zodra ik weer geld heb, lees bestellingen binnen heb via La Moon, ga ik meer draad kopen en deze techniek verder uitproberen en het me eigen maken.

Tot morgen!!

5 opmerkingen:

  1. waaaaaaaaaaaaaauw,


    wou dat ik dat ook kon ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad in het echt nog mooier!!!

    Ik heb misschien nog een idee als onderwerp voor 1 van de volgende challenge dagen. Een sieraad wat Zuid Afrika uitstraald, als een soort tribute voor de WK Host?

    Ga zo door Mirjam, je bent goed bezig!

    Mede t-shirt drager

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH!!!!


    Applaus, hij is echt heel erg mooi geworden.
    Ik weet zeker dat je binnen no-time de techniek doorhebt en je eigen ontwerpen gaat maken.


    *big thumps up*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh VM, Thanks soo much!

    Ik wil er echt mee verder gaan, love it!
    En wat tof dat je mijn blog leest :D

    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen