dinsdag 1 juni 2010

Jewelry challenge

Hey hey!

Nou, daar is 'tie dan. De La Moon blog!
En laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Een tijdje geleden kreeg ik ineens een idee, en dit keer eentje die misschien ook echt uitwerkbaar was. Want mijn hoofd stroomt namelijk altijd over met ideeën, veelal 's avonds laat in bed bedacht, maar komen nooit mee dat bed uit 's ochtends.

Oke, het idee is om een soort Jewelry challenge te houden. Er zijn bepaalde regels en daar moet ik mij aan houden, om mezelf uit te dagen en natuurlijk jullie te verassen.

Het idee: Elke dag moet ik een sieraad ontwerpen, uitwerken en fotograveren.
Hoelang: Twee weken lang, 14 ontwerpen.
Thema: Jij als lezer kan zelf een thema verzinnen, kleur of inspiratie bron. Mocht er geen thema aangeboden worden door een van de lezers dan ga ik zelf aan de slag.

Gaat het mij lukken deze challenge te doen slagen?
Op zondag 6 juni 2010 gaat deze challenge van start.

Volg jij mij mee?
Liefs Mirjam,
www.LaMoon.nl
http://twitter.com/LaMoonJewelry

3 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk, ik ga het bijhouden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okee misschien is dit niet zo'n top idee maar ik had als idee een soort 'Fruit' lijn? Dus bijv. kettingen met de naam Sour Apple ofzo (Groene kralen) of iets van Chocolate Banana (geel & bruin)..

    Geen idee of het een leuk thema is haha!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen