donderdag 17 juni 2010

Jewelry Challenge #13

Hallo Volgers!

Ik ga stout zijn, want ik ben aan het spijbelen. Want morgen, als blog 13 online moet komen ben ik er niet. Dus zijn er vandaag twee!
Ik ben met mijn lieve tante Toni, zie blog #4, op de camping. Helaas heb ik hier geen computer ter beschikking dus heb ik voor gewerkt.



Hier had ik een leuke opdracht voor mezelf, eigenlijk is dat al de hele challenge een opdracht; het doen met de spullen die ik op voorraad heb. Het word namelijk steeds minder en minder. Zo heb ik nu mijn slotjes opgemaakt en word mijn Swarovski spoeling ook steeds dunner.

Ik ben gaan kijken welke kleur ik nog redelijk veel op voorraad had, en dat was blauw.
Bij deze dus.


Wat vinden jullie?

Ik heb het helaas niet goed op de foto kunnen krijgen in verband met tijdgebrek.

1 opmerking: