zondag 6 juni 2010

Jewelry Challenge #1

Dag 1

Nou, de challenge begint goed hoor..

Van een lief klein vogeltje had ik het thema Flower Power ingefluisterd gekregen en ging daar vanmiddag mee aan de slag. Ik had een geweldig idee, en het leek echt iets te gaan worden wat je misschien niet gewend bent van mij. Een houten hanger met prachtige bloemetjes erop geverft, een kwastje van witte koordjes en dat beide super inovatief aan elkaar verbonden. Helaas wou het kwastje niet bij zijn vriend Kwastje Blauw weg, dus stribbelde Kwastje Wit nogal tegen en is het hele kwastje uit elkaar gevallen. Na een half uur er aan geploeterd te hebben en een half uur mijn moeder er op los gelaten te hebben, heb ik het helaas opgegeven. En meteen was de inspiratie ook verdwenen..
Hier een foto van de houten hanger


Het word dus een ander thema, en dankzij Dalol is dat ORANJE geworden. Zeer toepasselijk zo met het WK op komst.

En dit is het resultaat geworden..


Het thema was dus Oranje en wou het graag in Swarovski houden. Maar het probleem was, ik had echt maar 15 oranje kraaltjes meer ofzo. Dus wat moest ik doen met zo weinig materialen? Ik ging dus opzoek naar grote zilveren kralen of hangers en vond deze prachtige chandeliers.

Wat vind ik er zelf van?
Een beetje saai. Ik baalde dat ik niet meer oranje kralen meer op voorraad had, en ik dus niet heel creatief kon zijn. Toch vind ik het niet lelijk geworden, gewoon basic maar wel zomers. Lekker licht, zowel qua kleur als gewicht.
Binnenkort zullen ze (in de nieuwe) webwinkel te koop zijn.




Met dank aan de thema bedenkster Dalol.

En tot morgen!
Liefs Mirjam.

2 opmerkingen:

  1. Saai? Nee joh gek, ze zijn echt heel erg leuk!! En ik hou niet eens van Oranje haha, maar vind ze echt super leuk! Btw die bloemetjes oorbellen zijn ook echt heel erg leuk, lekker zomers!

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de kleur Oranje en ik hou van het Oranje elftal! & ik hou van deze oorbel!
    Mijn complimenten!:D
    ook de houten hanger is leuk:-):-)

    BeantwoordenVerwijderen