woensdag 9 juni 2010

Challenge #4

De rust is een beetje wedergekeerd en heeft plaats gemaakt voor hoopvol en leuk nieuws, en nee dan bedoel ik niet de verkiezingen ;-).

Het "thema" vandaag was deze rok


Opdracht was hier een lange ketting bij te maken.
Zoals ik al bij challenge #1 aangaf, is mijn oranje Swarovski op! Dus dat zat er niet in, toen dacht ik een combinatie te gaan maken van glas en swarovski maar het is enkel glas geworden.

Hier het resultaat.

Wat vind ik er zelf van?
Niet heel origineel, wel leuk. Niet mijn favoriet maar wel leuk om te maken, vooral na zo'n lange tijd, omdat ik nog maar weinig met glas werk.

Dit sieraad gaat niet in de verkoop, maar bij deze als u het leest, deze is voor u tante toni.
Mijn tante is mijn tweede moeder, een persoon met een GOUDEN hart. Iemand op wie je kan rekenen, die er is om je op te vrolijken in goede en slechte tijden. Een topper!



Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten