dinsdag 8 juni 2010

Jewelry Challenge #3

Chaos! De klok tikt verder richting 12 uur en ik heb nog steeds mijn challenge niet online!

Gister kreeg ik op mijn hyves een reactie van Marry:
Ik heb ook een kleur in mijn hoofd namelijk blauw. Van de mooie strakke blauwe lucht in de zomer , maar ook die mooie blauwe lucht in de winter als het vriest. Van dat blauw wordt ik nou vrolijk

Misschien challenge voor jou?

Dit heb ik dus in mijn achterhoofd mee genomen vanavond. Het is geen strakke blauwe lucht geworden maar juist wat wolken en levendigheid.

Genoeg gepraat, hier is hij dan!


Wat vind ik er van?
Het is niet geworden wat ik in mijn hoofd had, maar het is zeker geen flop!
Deze prachtige (edelsteen) brokken vond ik in een groothandel en was opslag verliefd. Het zijn prachtige fossiel kralen die echt stuk voor stuk anders zijn. Het zijn vrij grote 'brokken' maar ze zijn ook wel heel mooi.
Onderaan de hanger hangt nog een los extra bengeltje, vond ik wel grappig!
Jullie?


Gezien de tijdsdruk die er was vanavond, heb in nog geen anderhalfuur een sieraad ontworpen, gemaakt, foto's gemaakt, foto's bewerkt, blog geschreven en dat alles online gezet vóór twaalf uur, ben ik erg blij met het resultaat. Maar, het had zeker beter gekunt!

Thanks Marry voor de inspiratie.

En tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten