donderdag 10 juni 2010

Jewelry Challenge #5

Ik was bang dat is de challenge vandaag niet zou halen, maar wonder boven wonder is het me wel gelukt!

Heel de dag voelde ik me al "Mwah.." maar vanavond kwam daar heftige hoofdpijn bij. Na een dutje gedaan te hebben was het er niet minder op geworden en heeft mijn lieve moeder haar magische handen het werk laten doen. Na een nek/rug massage is het nu vrijwel over en heb ik deze oorbellen nog kunnen maken.



Wat vind ik er zelf van?
Ik vind ze wel erg mooi, mooie combinatie van onderdelen.


Wat ik leuk zou vinden van alle "secret followers" als die 'ns een keer een reactie achter laten. Wat vind je er van? Van het idee? Etc.
Ben benieuwd :)



Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie materialen. Zoals al je sieraden,zijn deze oorbellen ook weer erg srijlvol. Complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mirjam ik heb een uitdaging voor je. De dingen die je maakt zijn altijd erg stijl en smaakvol. Kan je ook iets maken wat rebels en/of iets wat lekker opstandig is. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah :( is me reactie nou weg?

    iig :

    Hele romantische oorbellen.
    Beetje indiaans idee krijg ik erbij :)

    Miss idee voor challenge?
    Ik heb uit Singapore, een swaroski paars hartje , en paarse bloementjes en staafjes met sterretjes en diamandjes?

    Liefs Tasj,

    ps: hoe is het gegaan vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen