maandag 7 juni 2010

Jewelry Challenge #2

Hey Hey!

Nog driekwartier en dan was ik telaat geweest.. Maar gelukkig is het me nog op tijd gelukt.

Allereerst leek het me leuk om met een moodboard te werken vandaag. Zie hier het moodboard.


Na het kwastjes drama van gisteren (lees challenge #1) heb ik een hele nacht aan kwastjes gedacht. En duidelijk was het vandaag nog niet uit mijn hoofd want wat is de hanger geworden? Jawel, een kwastje. Dit keer meer zoals je misschien van mij gewend bent, van Swarovski kristal.

Het thema was mijn moodboard, Glamour. En hier is het resultaat!

Zelf vind ik hem/haar (?) geweldig! In het echt is 'tie nog mooier, werkelijk waar.
Er zit onwijs veel Swarovski in, in de kleur Crystal AB. AB staat voor Aurore Borealis, wat de Engelse benaming voor Noorderlicht is. AB is een soort oliecoating, en neemt de kleur van zijn omgeving aan. De dan kleuren de kralen blauw, dan weer geel, roze en noem zo maar op. Mijn favoriete Swarovski kleur.

Wat vinden jullie?


2 opmerkingen:

  1. ja je weet mijn reactie al op deze ketting ik vind hem echt GE-WEL-DIG.
    GA ZO DOOR MEID
    en als ik weer een keertje geld heb kom ik zeker weer bij je shoppen voor wat moois
    kus Ilona

    BeantwoordenVerwijderen