woensdag 11 mei 2011

Swarovski workshop

Ik ga Swarovski workshops geven!

Jaren terug heb ik ook al workshops gegeven. En nu, heb ik er weer tijd en zin in!

Wat houd het in? Je maakt een FULL Swarovski sieraad op locatie in Rotterdam en deze krijg je na de workshop natuurlijk mee naar huis.
Het ontwerp en de kleuren bepaal je zelf, zo creer je een sieraad waar je zelf helemaal achter staat.

Tijdens de 2/3 uur durende workshop onder het genot van een hapje en een drankje krijg je uitleg en hulp van mij.

28 mei organiseer ik een try-out. Normaal zijn de kosten voor dit type workshop E75,00 per persoon inclusief materialen.
Eenmalig is het nu slechts E50,-

Locatie is in ROtterdam, zeer gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer of eigen vervoer.
Workshop begint om 19.00 uur.

Inschrijven gelieve via info@LaMoon.nl z.s.m
Let op, vol=vol.


Zie hier een voorbeeld van het workshop model, in grijze kleur.




Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten