vrijdag 27 mei 2011

Glossy


Wat een dag gisteren, in de prachtige villa van Eric Kuster. Hier werd door de lieve Magali Gorre een shoot georganiseerd voor de Glossy.

Magali heb ik voor het eerst ontmoet tijdens de Fashion Week, maar "ken" ik al een tijd via Twitter. Deze top vrouw heeft mij een beetje onder haar hoede genomen en is gek op La Moon! Ze vroeg mij of ik sieraden wilde sponseren voor dit project. Dit was een unieke kans en dankzij mijn lieve ouders kon ik last minute er nog heen om de sieraden af te geven.

Uiteindelijk ben ik er uren gebleven omdat het hele team zo leuk was. Visagiste, Marije, redactrice van de Glossy Joke, stylisten team TheFrontRow, fotograaf Jacob en assistente en natuurlijk de DJ vrouwen zelf Kim, Peggy en Audrey.
De dames werden geinterviewd door Magali over het leven van een DJ vrouw en op de foto gezet. Ze droegen mooie La Moon ringen, die nu in het bezit zijn van deze power vrouwen.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Liefs Mirjam.
www.LaMoon.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten