woensdag 23 maart 2011

Into Fashion

Hey!

Afgelopen zondag avond kreeg ik een leuke prive bericht "Mirjam, wil jij me even bellen? Heb misschien leuk nieuws voor je!". En gelijk had Rejhan, want het was zeker leuk. Ze vroeg of ik standhouder wilde zijn tijdens Into fashion.

Into Fashion is een mode feest georganiseerd door Rejhan Putz en Graziella Ferraro; twee mensen die helemaal INTO fashion zijn. Het feest is in de Amsterdamse Panama en word al aanstaande vrijdag gehouden.
Natuurlijk zei ik direct ja en de voorbereidingen begonnen.

Ik zal de stand samen met mijn twee zussen beheren; Stefanie en Jolanda. Er zullen enkele direct sales artikelen zijn en een showcase van bijvoorbeeld de ringen collectie.

Ik heb er onwijze zin in, ben benieuwd wat dit voor La Moon gaat betekenen.

Ik ben vereerd hiervoor gevraagd te zijn.

Meer informatie? http://www.panama.nl/nightclub/agenda.php?id=882

Zie je vrijdag?

Liefs Mirjam de Wit.
La Moon.nl

2 opmerkingen: