dinsdag 8 maart 2011

Sapph fashion show

25 februari was de fashion show van Sapph georganiseerd door Quy Goddess.

Dankzij de lieve Maysa-Iman van Quy Goddess mochten mijn sieraden schitteren om de halzen van de modellen van Sapph, maar ook bij de prachtige Raffaela en Christina Curry.

Zie hier enkele foto's door mijzelf genomen.

De beach en underwear collectie van 2011, zowel voor de man als voor de vrouw.


Stylistes aan het werk, echte lieverds!



Sapph tas


Modellen net voor de show


Christina Curry




Raffaela



Patricia Paay, moeder van Christina, kwam haar dochter bewonderen tijdens de show en kwam backstage nog even succes wensen.



Ik en Christina.


De show was erg leuk, helaas heb ik hem zelf alleen backstage mee gemaakt. Ik heb dus ook weinig kunnen netwerken.
Als je een show bekijkt als publiek ziet alles er heel rustig uit, maar schijn bedriegd. Ik heb nu alles vanuit een andere hoek meegemaakt en het gaat er heel hectisch aan toe. Erg leuk, maar erg vermoeiend.
Ik ben erg blij met het eindresultaat. Op alle foto's en filmpjes zijn de sieraden goed te zien en ik heb er leuke reacties op gekregen.

Ik heb deze avond met fijne mensen samengewerkt. Mijn dank gaat dan ook naar onderandere Maysa-Iman en het Quy Goddess team, de visagisten en stylisten, Sapph, Nathalie van MissBlondTweets, Fashion 3D TV, Fashion en Lifestyle, alle aanwezige fotograven, Club Vie, de modellen en iedereen die mee gewerkt heeft aan de show.

Hopelijk tot snel!

Liefs Mirjam de Wit
www.LaMoon.nl

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit! En lijkt me inderdaad wel heel erg stressen om zoiets op poten te krijgen !!
    I love your blog trouwens! Elkaar volgen? Ik volg je! :)

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen